søndag den 12. maj 2013

Flere søndagslopper

Denne søndag tilbragte jeg også på loppemarked. Denne gang sammen med familien, "på landet", et af de bedste loppemarkeder med meget favorable priser - i hvert fald hvis i spørger mig! Bedøm selv :o)

Dagens fund:
2 lamper uden skærme
1 lampeskærm og 2 stativer til lampeskærme
2 Glas/vaser
1 gips hund
3 bøger
1 spil, Logik
2 Notesblokke
1 Tekande
1 Sølv fad


Pris I ALT: 30 kr + 10 kr til indgangen..

Jeg er meget tilfreds med dagens fangst. Det er lige med til at sætte prikker over I'et på en ellers fantastiske weekend, hvor der blandt andet er blevet brugt tid på besøg fra mor, shopping og restaurantbesøg med mor og lillebror, Experimentariet med familiens små banditter, besøg hos bedsteforældrene, loppemarked, afslapning på landet samt rengøring og oprydning - som jo er skønt at få overstået. Har i mon haft en lige så god weekend som min? :o)


Tepotte i skøn grøn farve. Perfekt til Cool Mint urte the fra Tante T

To glas, hund og sølv fad, de skal ikke stå sådan, men nu kunne i se dagens fangst.



En af lamperne, jeg tænker den vil være super fin med en lampeskærm fra Rie Elise Larsen.









2 kommentarer:

  1. Nu troede jeg lige jeg skulle se nogen fede fund, og så er billederne ikke til at se øv øv

    SvarSlet
  2. Ja, hvad er det dog for noget?
    Det må jeg da lige få fikset i dag :o)

    SvarSlet