mandag den 2. september 2013

Hækleskade

Jeg er i gang med et større hækleprojekt og jeg har glædet mig til at starte på det nye job, så jeg kunne få masser af friaftener med tid til at hækle. Desværre har jeg nu fået en skade (!)... Mine fingre er stive og min albue er rigtig øm. Er der mon andre der har prøvet det?
Nu bliver jeg nødt til at sætte mit projekt på standby, men i får lige et lille sneakpeak :-) Indtil jeg bliver hækleklar igen, kan jeg jo passende opdatere jer med mine mange sommerprojekter som lovet.

2 kommentarer:

  1. For pokker Kala :). Men det ser ellers godt ud det du er i gang med :)

    SvarSlet
  2. Kender det alt for godt, problemet har mange navne tennisalbue, museskade you name it ;-)
    Men det kræver pause, desværre lang pause. Og øvelser og varme på albuen.
    Ak ja, men det ser spændende ud det du har gang i.

    SvarSlet