torsdag den 5. september 2013

Legends of Zelda

Har hæklet en gave til en af mine gode kammerater, som er en stor fan af det gamle spil Legends of Zelda. Så hvad er mere passende end en hæklet udgave af Link? Jeg er selv overordentligt tilfreds, og den faldt heldigvis i lige så god jord hos modtageren :-) Hovedet kan rotere og hat, bælte og skjold kan tages af.

Opdateret 15.09.2013
Det krævede lidt tålmodighed, da det ikke lige var et projekt der var overstået på en eftermiddag, som jeg nok lidt naivt havde forventet. Men det var tiden værd. Hvis du har lyst til at prøve dig med din egen Link, så kan du finde opskriften her. Jeg har lavet lidt om i forhold til originalen, blandt andet har jeg lavet andre øre, et bælte der kan tages af (en række luftmasker, vende med 3 lm og fm rk ud, derefter afslutte med en gul fransk knude) og en løsere nederste del af hans uniform.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin!! Har du selv lavet "opskriften"? PS. er ny følger af din blog, glæder mig til at følge dig i fremtiden. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til :o)

      Jeg har ikke selv lavet opskriften. Jeg har opdateret indlægget så du nu kan finde opskriften hvis du selv skulle have lyst til at prøve.

      God søndag!

      Slet
    2. Dejligt. Hvis jeg kan finde tålmodigheden frem kan det da godt være jeg skulle forsøge. Fin er den nemlig. :-)

      Slet