tirsdag den 8. oktober 2013

Jeg har vundet!



Jeg har været så heldig at vinde biografbilletter til Spies og Glistrup, hos Frøken Maj. Både Nicolas Bro og Pilou Asbæk er nogle af mine danske favorit skuespillere, da jeg synes de virkelig formår at spille nogle særprægede og troværdige roller - denne gang var ingen undtagelse! Filmen var underholdende og gav samtidig stof til eftertanke, og så havde den en masse sjove replikker som efterfølgende sad fast i hukommelsen.

Hvad der var endnu bedre end at vinde to biografbilletter, var at min bror havde tid til at tage med. Vi har begge travlt og har alt for sjældent tid til at ses, men da billetterne skulle bruges, blev vi tvunget til at finde en dag, og det var super dejligt at hygge og grine sammen. Så hvis du har en du ikke ser ofte nok, så tøv ikke med at ringe vedkommende op og tage en tur i biografen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar