torsdag den 16. januar 2014

Brie og brændte mandler

Hvem havde troet at 2013 skulle blive året hvor jeg lærte at spise brie og brændte mandler? Jo jo, kom ikke her og sig man ikke er ved at være voksen.. Godt nok kan jeg stadig bedst lide brie når den endnu ikke er moden og de brændte mandler skal da også være kolde, men det er et skridt på vejen!

Bloggen i 2014

Så kom vi ind i 2014.. Ja der er endda gået 56 dage - men jeg har ikke dårlig samvittighed, det er slet ikke min stil.. længere! Jeg havde mistet lysten til bloggen i 2013, og forsøgte flere gange at tvinge mig selv i gang, men det skete aldrig rigtig. Så nu har jeg taget en beslutning! Det er okay at forsømme bloggen. Bloggen skal være et fristed hvor der er plads til hygge og ingen dårlig samvittighed. Dermed har jeg også accepteret overfor mig at indlæg hvor der er flere billeder end tekst er ganske okay. Det bliver hverdagsøjeblikke og frit fra leveren - præcis som jeg er - uden filter, frit fra hoften og med fare for brokkende-gammelkone-indlæg. Det betyder også at blokken nu vil komme til at handle om det der optager mig netop nu, og lige nu er det en blanding af forskellige nye projekter og KAGE! Jeg er blevet helt tosset med at bage og jeg har bagt mere den sidste måned end de sidste 5 år.

Jeg håber i fortsat vil læse med, og meget gerne kommentere på mine nye, og lidt mere dagbogsagtige indslag :) Jeg vil dog love at der fortsat kommer masser af kreativitet - det er nemlig stadig min vej til afslapning.

Godt nytår!
Kh Kala.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar