mandag den 22. juli 2013

Farvel til en dejlig arbejdsplads

I onsdags havde jeg sidste arbejdsdag, efter to dejlige og lærerige år i selskabet. Det betød samtidig farvel til mine kollegaer. Jeg er ikke den store fan af "farvel" og forsøger mig altid med "på gensyn" i stedet for. Derfor havde jeg ikke gjort et stort nummer ud af det og bare bagt en feriekage som sædvanligt.

Mine kollegaer havde imidlertid andre planer.. Jeg var indkaldt til status møde, på den opgave jeg har arbejdet på de seneste uger. Mine kollegaer var derimod indkaldt til noget helt andet, så der dukker jeg intetanende op til afskedskomiteen - det gør det ikke ligefrem lettere at sige farvel.

De havde købt en afskedsgave som lige ramte plet. Et skønt armbånd fra Anne Black! Jeg er vild med hendes enkle og dog meget elegante udtryk og som en bonus passer det perfekt til mine meget spinkle håndled. Nu bliver jeg jo næsten nødt til at eje de matchende øreringe :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar