torsdag den 13. juni 2013

Sommer-/cykelhænder

På en dag som denne kan det være svært at forestille sig solens stråler. Men selvom det har stået ned i lårtykke stråler de sidste tre timer, så er solen jo stadig fremme, deroppe bag alle de grå og triste skyer. Et sikkert tegn på, at det trods gråvejr er sommer, er mine cykelhænder! Det eneste sted jeg får sol er på hænder og fødder, og i år kan man tydeligt se at jeg er flittig cyklist i storbyen. Brun håndflade og hvide fingre og håndled. Måske jeg burde cykle uden at holde om styret? Så kan fingrene også få lidt farve :-) det ligner jo til forveksling at jeg ikke har vasket hænder siden årsskiftet..

Til den opmærksomme læser: Ja! Det er campingudstyr i baggrunden, for jeg er ved at forberede til Roskilde festival :-)

2 kommentarer:

  1. Man behøver ikke at holde så fast om styret, at man ikke samtidig kan stritte med fingrene. Man styrer faktisk helt ok med tommel og håndflade.
    ;-) Jeg har også brune fingre så taler af erfaring ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu kender du jo min balance og mit held, så det er nok bedst at jeg holder godt fast :-)

      Slet