torsdag den 2. maj 2013

Nye (dårlige) vaner

Jeg har besluttet mig for at den nye bolig måtte være en rigtig god anledning - og ikke mindst en oplagt mulighed for at få mig nogle nye vaner. Her tænker jeg primært på de der vaner som er gode for en selv. Derfor har jeg besluttet at begynde at leve sundere. Jeg skal ikke tabe mig, blot gøre det lidt godt for mig selv, og forhåbentlig få noget mere overskud og mindre hovedpine/sukkerabstinenser. Jeg må dog erkende at jeg kender mig selv godt nok til at vide, at der nok skal snige sig en, to eller fem dårlige vaner ind blandt de nye - men dem skal der jo også være plads til ;o)


Første dag er gået godt, sundere morgenmad og helt ærligt, det er da ret lækkert at spise morgenmad når morgensolen sådan skinner gennem vinduer, ikk? :o) Jeg kan i hvert fald sagtens vænne mig til det!


Eftermiddagen stod på en lille snack, skyr, havregryn og æbler. Desværre var den alt alt for sød til min smag (utroligt at jeg skulle indrømme det..) Heldigvis havde jeg foræret mig selv det nyeste Bolig magasin, som faldt i meget bedre i min smag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar