fredag den 24. maj 2013

Pinsen

Dette indlæg er lidt forsinket, men derfor skal det nu stadig deles :) Min pinse endte lidt spontant. Jeg havde planlagt at den skulle stå på afslapning på altanen, med hæklenåle og en kold øl. Fredag havde min mor et ærinde i København, så vi havde aftalt at mødes i byen til en kop kaffe efterfølgende. Da det var virkelig lummert, blev dette dog hurtigt ændret til en kop kaffe på min altan og efterfølgende aftensmad.

Næste morgen vågnede jeg til en sms om at hvis jeg kom på besøg i pinsen, så betalte hun gerne togbilletten. Så mig ud af fjerkassen, få pakket sammen og afsted til hovedbanen. Lørdag aften spiste vi lækker aftensmad på altanen i aftensolen. Der er nu bare noget helt fantastisk ved at være på landet, og kunne sidde og nyde udsigten til smukke marker fra altanen. Havemøblerne var endnu ikke kommet frem, så vores møblering var lidt alternativ, men hvad gør det, når maden er god, solen luner og vinen er god og kølig?

Jeg blev på landet indtil søndag aften, og søndagen fik vi brugt på oprydningen til denne søndags loppemarked. Utroligt så meget man får samlet med tiden. Jeg gik hårdt til oprydningen, med den indstilling, at hvis jeg ikke havde savnet det i de år hvor jeg efterhånden har været fløjet fra reden, ja så skulle det smides ud eller doneres til lopper, uanset hvor meget jeg pludselig synes at jeg da kunne bruge det - dette holdt selvfølgelig ikke i praksis :o) Men ryddet op, det fik vi da.


Hvad har i mon lavet i pinsen? Har den været lige så god og afslappende som min?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar